|
Your continuous donations keep RPGWatch running!
RPGWatch Forums » DArtagnan » Conversation Between DArtagnan and mprod
Conversation Between DArtagnan and mprod
Showing Visitor Messages 1 to 3 of 3
  1. DArtagnan
    July 26th, 2011 10:07
    DArtagnan
    Hej du.

Tak for dit tilbud, det var meget generøst af dig

Jeg synes ikke jeg er langt nok med mit projekt til at involvere andre, da de nok bare ville føle sig snydt hvis jeg ikke fik gjort det færdigt. Jeg synes ikke det ville være fair overfor dig at begynde at stille krav til noget som måske aldrig bliver brugt.

Altså, du må naturligvis gerne lave noget grafik til mig - men jeg vil mene du gør bedre brug af dine evner i et andet projekt, som er tættere på at være færdigt. Hvad med GothicGothicness? Hun skulle eftersigende have kraftigt brug for grafikere til hendes spil.

Men, jeg er stadigvæk meget glad for dit tilbud. Jeg påtænker i fremtiden at have brug for nogle "animerede" monstre i "pre-rendered" 3D. Altså, noget i stil med Dungeon Master eller Eye of the Beholder - med ganske enkle animationer og fra alle 4 vinkler.

Jeg vil huske på dig, og kontakte dig hvis jeg kommer så langt at du ikke kommer til at spilde tiden.

Hvad siger du til det?
  2. mprod
    July 25th, 2011 23:02
    mprod
    Min bakgrund är att jag har jobbat länge med grafisk design både i tryck och på webb, jag har även publicerat ett antal serier, haft utställningar med mina fotografier och målningar. Jag har även skrivit två uppsatser om tidigt italienskt barockmåleri, och gått igenom en stor livskris som lhar lämnat mig i denna situation.

Jag skulle uppskatta att ha ett projekt att jobba med, jag kan inte lova att jag kommer att slutföra någonting, men om du berättar vad du vill ha så ska jag försöka jag har verkligen inget bättre för mig (och i värsta fall så bor jag strax utanför helsingborg så du kan alltid komma hit och göra mig illa till mods (jag har fått för mig av dina poster att du bor på Själland)).

mvh
    Mattias
  3. mprod
    July 25th, 2011 23:00
    mprod
    Hej jag heter mattias

Jag har tittat på din tråd "feedback" och jag är intresserad av att bidra.
    Jag tycker att det låter väldigt intressant med ett mesoamerikanskt tema och undrar lite om du har tänkt att det ska påverka hela spelet eller bara vara en grafisk stil (dvs om blodsoffer/chacmool altare ska ha en betydelse).

Min situation är mycket enkelt; jag är arbetslös, jag kan därför göra precis vad jag vill och det slutar givetvis med att jag inte gör någonting alls. Jag skulle vilja lära mig något nytt till exempel att göra sprites men jag behöver ett fokus jag skulle vilja vara del av ett projekt som är större än bara mig.
All times are GMT +2. The time now is 05:42.