|
Your continuous donations keep RPGWatch running!
RPGWatch Forums » Search Forums » Search Results
Showing results 1 to 25 of 121
Search took 0.02 seconds.

Search: Posts Made By: porcozaur

Forum: News Comments June 10th, 2014, 21:42
Replies: 31
Views: 946
Posted By porcozaur
awesomeeee

awesomeeee
Forum: News Comments April 19th, 2014, 02:26
Replies: 44
Views: 1,943
Posted By porcozaur
http://www.dw.de/wollen-die-nur-spielen/av-1756233…

http://www.dw.de/wollen-die-nur-spielen/av-17562339

you can see some vague gameplay there, seems it has the same shit combat as in 2, so meh
Forum: News Comments March 14th, 2014, 14:47
Replies: 6
Views: 487
Posted By porcozaur
preorder option on steam pls w00t

preorder option on steam pls w00t
Forum: News Comments March 11th, 2014, 16:24
Replies: 42
Views: 1,648
Posted By porcozaur
from those scores looks like this will be my goty…

from those scores looks like this will be my goty
witcher 3 not really looking into it and dragon age not really even considering it :))
although lords of the fallen is the underdog, also hellraid…
Forum: News Comments March 3rd, 2014, 11:18
Replies: 26
Views: 1,083
Posted By porcozaur
i hoped they will release the beta on steam as…

i hoped they will release the beta on steam as early access :(
Forum: News Comments February 22nd, 2014, 12:28
Replies: 29
Views: 1,168
Posted By porcozaur
so this makes it gold? :)

so this makes it gold? :)
Forum: Risen 2 February 22nd, 2014, 03:02
Replies: 26
Views: 1,272
Posted By porcozaur
oh didnt knew, but werent millions of pics leaked…

oh didnt knew, but werent millions of pics leaked for other games? so whats the problem :)
Forum: Risen 2 February 22nd, 2014, 02:24
Replies: 26
Views: 1,272
Posted By porcozaur
Link removed.

Link removed.
Forum: General RPG February 19th, 2014, 20:35
Replies: 3
Views: 271
Posted By porcozaur
Sacred 3

Coming out during summer for PC and consoles.

Deep Silver today announced that the next instalment of the famed Sacred franchise, Sacred 3, will release on consoles and PC this summer. Sacred 3…
Forum: News Comments February 14th, 2014, 22:34
Replies: 45
Views: 2,942
Posted By porcozaur
ddosed :))

ddosed :))
Forum: News Comments February 11th, 2014, 13:32
Replies: 145
Views: 4,305
Posted By porcozaur
bioshock, really? :))

bioshock, really? :))
Forum: News Comments January 25th, 2014, 01:31
Replies: 11
Views: 824
Posted By porcozaur
probably same story as g3 and jowood haha

probably same story as g3 and jowood haha
Forum: News Comments January 24th, 2014, 16:41
Replies: 11
Views: 824
Posted By porcozaur
its playable, too bad its optimised like crap

its playable, too bad its optimised like crap
Forum: General Non-RPG January 8th, 2014, 16:55
Replies: 20
Views: 934
Posted By porcozaur
very weak year for gaming, what ive enjoyed most…

very weak year for gaming, what ive enjoyed most last year tomb raider, remember me, how to survive, expeditions conquistador, juarez gunslinger, omerta, demonicon, dmc, shadow warrior and thats it…
Forum: News Comments December 21st, 2013, 00:42
Replies: 10
Views: 462
Posted By porcozaur
question is will it be ok to play on 25 january?…

question is will it be ok to play on 25 january? from i heard its not near to complete
Forum: News Comments December 16th, 2013, 13:28
Replies: 134
Views: 3,194
Posted By porcozaur
its not :p also pls put some conditions…

its not :p


also pls put some conditions for the entries like a certain number of posts, or 1post clones will invade :(
Forum: News Comments December 12th, 2013, 10:03
Replies: 39
Views: 5,001
Posted By porcozaur
no more fucking risen, i want orcs and paladins…

no more fucking risen, i want orcs and paladins damn it, im tired of islands and palm trees
unfortunately seems its risen 3, there was that news some time ago where a band or orchestra leaked…
Forum: Indie RPG October 6th, 2013, 02:18
Replies: 19
Views: 1,235
Posted By porcozaur
after a few first good days, funding is terrible…

after a few first good days, funding is terrible atm and dont know if they will make the goal :(
Forum: General RPG September 17th, 2013, 19:08
Replies: 4,919
Sticky: Pricewatch!
Views: 263,747
Posted By porcozaur
some rpgs in there :P …

some rpgs in there :P
http://www.incgamers.com/2013/09/focused-upcoming-humble-bundle-will-compile-focus-home-interactive-titles
Forum: Indie RPG September 16th, 2013, 10:29
Replies: 19
Views: 1,235
Posted By porcozaur
Talking Lords of Xulima Indiegogo launch

http://www.indiegogo.com/projects/lords-of-xulima
all the game info is found there
Forum: General RPG September 2nd, 2013, 16:34
Replies: 4,919
Sticky: Pricewatch!
Views: 263,747
Posted By porcozaur
dragon age pack is 10$ at amazon atm :D

dragon age pack is 10$ at amazon atm :D
Forum: News Comments September 2nd, 2013, 16:32
Replies: 5
Views: 479
Posted By porcozaur
well if anyone have an extra betakey for this ill…

well if anyone have an extra betakey for this ill glady take it, applied but got no answer, im enjoying expeditions conquistador atm and very much in the mood to try this :)
Forum: News Comments August 31st, 2013, 00:02
Replies: 38
Views: 2,026
Posted By porcozaur
not on steam again at launch? then ill wait for…

not on steam again at launch? then ill wait for 75% off
Forum: News Comments August 24th, 2013, 09:31
Replies: 31
Views: 8,620
Posted By porcozaur
ooo can i haz :) also might be a good idea to…

ooo can i haz :)
also might be a good idea to forbid ppl with less than 10-20 posts, since the crusader kings 2 giveaways was full of 1post clones :))
Forum: News Comments August 12th, 2013, 17:34
Replies: 75
Views: 2,335
Posted By porcozaur
rofl only 1post clones

rofl only 1post clones
Showing results 1 to 25 of 121

 
Forum Jump
All times are GMT +2. The time now is 17:29.
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright by RPGWatch